Yazı Medyadergisi adlı blogdan alıntıdır....
Görsel webden alıntıdır.

Çorum İlinin, Sungurlu İlçesinde yer alan Küçük İncesu İlkokulu isimli köy okulunda görev yapan Kemal Öğretmenin çağrısı ile ana sınıfı ve ilk öğretim çocuklarının, severek okuyacakları kitaplara ihtiyaç duyduklarını öğrendik..

Belki sizler de çocuklarınızın okuduğu kitapları, başka çocukların da okumasını istersiniz..

Bu kampanyaya,  destek vermek isteyen tüm İstanbul'lu Bloggerları davet ediyorum.

İletişim  Adresi:

Kemal TAŞTEMUR
Küçük İncesu İlkokulu 
19300 Sungurlu  / ÇORUM

Telefon: 05058744692
Okul Tel: 0364344 20 52

6 Yorumlar

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

  1. Ellerinize sağlık... Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir kampanya.Emeği geçen herkesin ellerine ,yüreklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz,paylaşırsanız belki sizlerde destek olabilirsiniz,görüp duyanlarımız artar.Sevgiler.

      Sil
  3. Harika bir etkinlik bu çocuklarım küçükken bir üst sınıfa geçtiklerinde önceki okuduklarını ihtiyacı olan kitaplıklara aktarırdık.
    Ben de bu güzel yayını paylaşarak destek olayım . sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski