Merhabalar herkese tatiller bitti çoğumuz işe geri döndük tabi ben hariç :) Kısa bir tatile çıktım bu arada blogumu da özleyerek yeni postumuzu yani Bioblas Şampuan ve Saç Boyası deneyimizi sizlerle de paylaşmak istedim.
Bioblas hepimizin de bildiği üzere saç dökülmesinde ve sağlıklı saç uzamasında oldukça etkili ürünleriyle biz tükleticilerin beğenisine sunuldu,bizlerde bu deneyimi yaşadık.
Şampuan ve color more saç boyasını sevgili annem üzerinde denedik,malum yaşından dolayı beyazlaşan saçlarını kapatıp kapatmayacağı konusunda endişesi vardı ama kesinlikle beyaz kapatıcılığı ve boyamadan sonra hemen akıp gitmemesini beğendik.Şampuanı henüz 1 defa deneme fırsatım olduğu için net bir görüş bildiremeyeceğim ama kokusunu beğendim :)
Bioblası kullanma kılavuzundaki gibi uyguladık ve sonra yıkadık.Sonrasında bakım maskesini de uyguladık günlerce yıkansa bile saçlarında kalan o kokuyu ben çok beğendim.
Tam 20 renk seçeneği ile her kadının kendine yakıştıracağı bir ürün bulmak çok kolay sadece buradan TIK TIK yapmanız yeterli.






Bioblas color more

Boyadan 1 hafta sonrası

Sizlerde diğer ürünlerini görmek ve denemek isterseniz eğer,
http://www.bioblas.com/ Tık Tık..

Sağlıklı,ışıltılı saçlar dilerim :)




Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski