Merhaba geçtiğimiz haftalarda değerli blogger arkadaşım YASEMİN'in TAKSİM KONAK OTEL'de düzenlemiş olduğu etkinliğe katıldım,bir birinden değerli firmalarımız mini lansmanları ile bizlere yeni ürünlerini tanıttı ve o gün bizlerle olamayan, ama denememiz için ürünlerini gönderen sponsor firmalarımızdan bahsetmek istiyorum sizlere.
Yasemin'e daveti için teşekkür eder,nice uzun yıllarca blogu ile olmasını dilerim,çünkü blog yazmak heves değil istektir benim için.

Bergama 1 Salonunda gerçekleşen davette Konak Otel sponsorumuzdu,bizleri bu özel günde bir araya getirme olanağı sundukları ve ilgilerinden dolayı sonsuz teşekkür ederiz.

FRUİTFLOWERS olarak tanıdığımız markamızın, ''En tatlı hediye o'' sloganıyla yeni markası TATLIM O Genel Müdürü ve tam bir blogger dostu olan Mahmut Bey o gün bizlere tüm ürünlerini anlattı ve lezzetli sunumlarını tatma fırsatı verdi.2 arkadaşımıza da çekiliş ile çok leziz bir meyve sepeti hediye edildi.


ODAK PARFÜMERİ Bizlere piyasaya yeni çıkan bay ve bayan parfümlerini anlattılar,ben şahsen çok beğendim baylar için olanını da eşim çok merak etti :)

BEBAK,Tüm ürünlerine zaafım olan ve severek kullandığım markalardan gül kokulu kremini çok merak ediyorumdum ve müthiş nemlendirmesi ve kokusu var.


CALVE,Sos serisi ürünlerini genişletmiş ve bize 3 çeşit harika soslarından göndermişler en yakın sürede denenmeyi bekliyorlar.

CECİLESHOP,Masalarımızın üzerinde sergilenen ruj ve ojesi ile bizimleydi,oje ve ruj kombinini de en yakın sürede göreceksiniz.


CHOCOLEB,Benim gibi leblebilere meraklı birinin ve ev halkının elinde 1 saat kadar sürede tükendi,tazecik soslu leblebilerdi tadı damağımda kaldı :)

ÇİZİKTRİK ATÖLYE Bizlere mizah dolu yazılı kupalarından hediye etmişler benim ki de şansıma çok gülen biri değilim ama sanırım artık gülmem gerektiğine işaretti.

DERMODOLİN,Geçen düzenlediğimiz bir etkinlikte tanıştığım bir firmaydı su bazlı ve yağ bazlı krem ve şampuanları eşimin ve benim favorilerimiz.


DERMOKİL,Geniş bir ürün gamı ile biz kadınların günlük bakımında ihtiyacı olan tüm ürünleri web sayfalarında mevcut,ürünlerinin kalitesi zaten tartışılamaz.

DİMES, 4 Narı sıkmış bir şişeye koymuş ve adını da moments koymuş.Bence adına yakışır olmuş hem sağlığımız hemde ağız tadımız için,ama benim favorim üzüm suyu olabilir.


DURU BULGUR,Denilince herkes bilir ki sağlıklı yemek demektir.Bulgurun sağlığımız üzerindeki etkisi tartışılmazdır.Bizde bu lezzeti evimizden eksik etmiyoruz ki artık bulgur sadece bulgur değil çeşitli bakliyatlarla da zenginleştirildi.


FARMAKO KOZMETİK,Hergün ofise giderken önünden geçtiğim,hatta çat kapı ben geldim nasılsınız?
Diye sorayım diye düşündüğüm el ve ayak bakımında uzman bir marka,bizlere ojesi ve el kremini hediye etmiş ojeye bayıldım,sanırım oje manyağı olduğumdan :)


FORFUNCOOKİE,İlk kez Yasemin'in etkinliğinde gördüm şans kurabiyesi,çıt diye kırıyorsun içinden çıkan yazıları kendine yorumluyorsun,sonrada kurabiyesini ağzına atıyorsun.

FRESHNSOFT,Denildiğinde herkeste güven oluşturmuş yılların markası olduğunu bilir,cilt bakım mendillerinden tutun da çocuk ıslak mendil grubuna kadar her ürünü mevcut bu markayı da ben sizlere tavsiye edebilirim.


FULAY'IN SEVİMLİ DÜKKANI Cici mi cici aynalar tasarlamış bizler için,tabi kızınız var ise hemen elinizden alır :)


HEDİYE MUCİDİ 2015 yılında kendimizi ifade ettiğimiz sözcüklerin başında seçilen EMOJİ yastıkları ile bizlerleydi. Özel günlerde,sevgiliye hediye,tasarım hediye emoji thisrt ne ararsanız web sayfalarında

İRONİ TEKSTİL,Sevgili Yaseminin #kleopatrabloggerbulusmasi'ndaki Giyim sponsoruydu,çok şık bir elbise seçmiş yasemin,ironi tekstil bizlere de  %30 indirim sağlayan kodlarını hediye etmişlerdi.


KERTİL ÇAM,Mis gibi kokan incir kolonyaları ile misafirlerimiz bayram edecek


KLİKSA,Yine her zaman olduğu gibi konseptimize uygun hediyelerinden olan çok şık kolyeleri ile göze hitap etmeyi başaranlardan.Binlerce çeşit ürünlerini ve uygun fiyat garantisi de web sayfalarında...


KOKULU TAŞ VE SABUN,Bizlere özel tasarlanmış gül şeklinde sabunu ve kelebek şeklinde kokulu taşı ile yine özeldi.


MEDİWELL,Yakın zamanda tanıyıp dudak bakım ürünlerinden vazgeçemediğim bir marka,özellikle kış soğuklarını hissettiğimiz bu zamanlarda çok işime yaracak,ateş düşürücü bandı da denendi kızım tarafından ve beğenildi.İlaçsız tedavi yöntemlerini seviyoruz.



MİNVAL YAYINLARI,Sitelerinde en çok satışta olan kitap serilerinden hediye ettiler,bana ''SOL YANIM AŞK'' geldi,fakat daha önce okuduğum için sevgili arkadaşım Şafak'a hediye ettim,bende çocuklarıma özel kitap seçtim ve sonrasında hem okuduk hemde boyadık



NATRACARE,Organik pamuklu pedleriyle aramızdaydı...


NUHUN AMBARI,Sağlıklı beslenmenin bu kadar da zor olmadığını anlattı ve sadece online olarakta sipariş verebileceğimiz organik ürünleriyle dolu bir firma ile tanıştırdı.


ONC KOZMETİK,Moroccanoil markalı saç bakım şampuan ve saç bakım yağlarıyla bizimleydi,benden çok ihtiyacı olan arkadaşıma hediye ettim ve memnuniyetini iletti bana.


ÖZCAN ŞEMSİYE,Kış günleri yağmursuz geçmez demiş ve bizleri düşünmüş.


RENK YAKA ORGANİZASYON,Süslü kolonya şişeleri ve isimlerimize özel taçlarımızla bizler çok mutlu olduk.



REDİST,İlk kez tanıdığım bir marka idi,tüm ürünleri ayrı güzel ve de kokuları muhteşem.Argan Yağını eşimin saçlarında kullanmaya başladık biraz neme ihtiyacı var.Diğer serileri de bir birinden güzel harika ürünler.


REVOX,Geçen yıl tanıştığımız bir marka idi şampuanından gayet memnun kaldım,maskesine geçtik ve en son çıkan saç kremini merak ediyorum şu sıralar...


RİTUELDEBEAUTE,Ürün yelpazesi çok geniş bir marka en son kullandığım siyah nokta burun bantlarını yeniden almayı düşünürken firmamız aklımı okumuş bile :)


ORKİDE HAREKETİ,Bünyesinde bulundurduğu kaliteli ürünler ve satış ağı ile kolayca sipariş verebileceğiniz markalardan ki ürünlerin kalitesi tartışılamaz,geçen yıldan kullanmaya başladığım doğal görünümlü ruju bitmesin diye uğraşıyorum yani o derece :)

TUĞBA KURUYEMİŞ,Geçen yıl düzenlemiş olduğumuz etkinlikten beri ürünlerinin tadı ve tazeliğine hayranım.


SAÇIM ŞAHANE,En özel saç bakım ürünleri ile bizlerle idi,senscience ürünlerine mutlaka göz atmalısınız,zira saçlarınız bunu hak ediyor emin olun.



SALOON,Sultanlar Grup bünyesinde markalarından biri aslında bizlere köpük sabunlarını göndererek hijyenin önemine değinmişler.Bu arada köpük sabunlara bayılmaya başladım bende eşim saklamış ben buldum birini komşuma diğerini ofisime götürdüm bile :)


SOSYOPİX,3'lü kare kartlarına resimlerimizi basmış içlerinden biri annem olunca resimlerden duygulu anlar yaşadım ve şuan da gözümün önüne astım.


DR EA Çoğu zaman hepimizin sorunu olabilecek ayak kokusu için serum hediye ettiler deneyimledikten sonra sizlerle :)




Burada sizlere belirtmiş olduğum tüm ürün sponsorlarımıza ve  emeklerinden dolayı da Yasemin'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyor,blogunun 4. yaşını kutluyorum...

Deneyimlerimi blogumdan anlık paylaşımları da #sosyalannem #kleopatrabloggerbuluşmasi,#biricit4yasinda tagleri ile sosyal mediya hesaplarımdan takip edebilirsiniz.
Sevgilerimle.









4 Yorumlar

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski